Bt Yuns Business חלופות לויאגרה טבעית

חלופות לויאגרה טבעית

 

גברים רבים מחפשים ויאגרה טבעית. עם זאת, רוב הגלולות הללו אינן יעילות. למרבה המזל, ישנם צמחים רבים הפועלים כאלטרנטיבות יעילות. רימון הוא פרי אחד כזה. הפלבנואידים המצויים בפרי זה מעכבים UDP-glucuronosyltransferases, אשר מפריעים לחילוף החומרים של טסטוסטרון. אבטיח הוא אופציה נהדרת של ויאגרה טבעית מכיוון שהוא מכיל ציטרולין, חומצת אמינו דומה לזו בויאגרה.

תרופה הצמחית הסינית של עשב עז חרמן עשויה להיות גם חלופה לויאגרה טבעית. זה הוכח כמשפר את תפקודי הזקפה בחולים הנוטלים תרופות נוגדות דיכאון. חוקרים איטלקים דיווחו על ירידה בתופעות הלוואי לאחר צריכת התרכובת. המחקר צפוי להתפרסם בכתב העת Journal of Natural Products. עדיף לטחון את הזעפרן לפני בליעתו, אחרת הוא יאבד מיעילותו.

סיאליס ותרופות אחרות להפרעות זיקפה אינן יעילות עבור כולם. מחקר שנערך לאחרונה העלה כי התרופה הצמחית הסינית, המכונה עשב עז מיובל, עשויה להיות אלטרנטיבה טובה יותר עבור אלה שחווים הפרעות זיקפה. פרי זה, העשיר בנוגדי חמצון, מוריד את לחץ כלי הדם ומייצר תחמוצת חנקן. אין מדובר בתרופת מרשם, כך שניתן לרכוש אותה ללא אישור רופא.

מיץ אבטיח הוא פרי פופולרי נוסף שיכול לפעול כוויאגרה טבעית. זה מגביר את זרימת הדם בנרתיק ומגביר את החשק המיני. למרות שזה אולי לא ויאגרה טבעית, זה אחד המזונות הבריאים ביותר שאתה יכול לאכול כדי לשפר את חיי המין שלך. לתוצאות הטובות ביותר, אכלו שלוש עד ארבע כוסות אבטיח בכל יום. חלק מהמומחים ממליצים לצרוך כוס אבטיח מדי יום כחלופה לויאגרה נטורל ויאגרה

.

יתר על כן, רבים מתוספי הוויאגרה הצמחיים אינם חוקיים. אתה צריך לקנות מוצרים ממותגים רק אם אתה רוצה למנוע כל תופעות לוואי. תוספי מזון אלה עשויים להכיל תרופות מרשם לא מוצהרות, וזה מסוכן. צמחי מרפא מסוימים אינם בטוחים ועשויים להוריד את לחץ הדם. חלקם עשויים להכיל כמויות לא בטוחות של תרופות מרשם לא מוצהרות. במקרה כזה תוכלו לבחור בויאגרה טבעית המתאימה לכם. קל למצוא אחד כזה.

מאכלים וויטמינים מסוימים פועלים כמו ויאגרה ויש להם פחות תופעות לוואי. ירקות עלים ירוקים ומיץ רימונים טריים יכולים לעזור לבעיות זיקפה. הם מכילים נוגדי חמצון ויכולים להגביר את זרימת הדם לאזור איברי המין. פירות אחרים שיכולים להתנהג כמו ויאגרה כוללים אבטיח ורימון. הם מכילים citrulling, אשר מצמיד את כלי הדם ומגביר תחמוצת החנקן, חומר חיוני לחיי המין. זה גם נותן לגברים זקפה חזקה יותר.

מלבד שתיית מיץ אבטיח, גבר יכול גם לקחת ויאגרה טבעית על ידי צריכת אבטיח. פרי זה עשיר בציטרולין, אשר יכול לסייע בתמיכה בזקפה טובה יותר אצל גברים עם ED קל עד בינוני. בנוסף, ציטרולין באבטיח יכול גם להוריד את לחץ הדם ולהפחית את הכולסטרול. כמות קטנה מהמיץ שלו תשפר את הזקפה. פרי זה היה תוסף צמחי מרפא פופולרי במשך מאות שנים.